FS25 Typy domyślne V1.0.1.0

FS25 Inne

FS25 Typy domyślne V1.0.1.0


To mały dodatek, który zmienia sposób ładowania typów wypełnień i owoców. Zwykle najpierw ładują się pliki xml z folderów instalacyjnych gry, a następnie ładowane są informacje o mapie i dodawane do istniejących wpisów.

Zmiany w wersji 1.0.1:
Zmiana konfiguracji, teraz wszystko skonfigurowane w sekcji <thDefaultTypes> mapy xml
Dodano możliwość przekierowywania typów wysokości mapy gęstości
Dodano możliwość przekierowania elementów sklepu
Dodano możliwości czarnej listy
Dodano kod zapewniający wsteczną kompatybilność

Aktualizacja v1.0.0.5:
Zaktualizowano sposób ładowania domyślnych ustawień, teraz powinno być bardziej wydajne
Dodano sprawdzanie podwójnie zarejestrowanych typów wypełnień
Drobne poprawki błędów

Wersja 1.0.0.3
– Wgrano starszą wersję, która nadal miała typ kodu. Teraz powinno to zostać naprawione.

To jest w porządku w większości przypadków. Ale są przypadki, w których twórcy map chcieliby zmienić lub usunąć rzeczy, których normalnie nie można zmienić lub usunąć.

Tutaj właśnie wkracza Default Types. Pozwala on twórcom map ominąć pewne pliki xml instalacji gry na rzecz tych osadzonych w ich mapie. Pozwala to na pełną kontrolę nad procesem konfiguracji. Większa kontrola wiąże się jednak ze zwiększonym poziomem trudności.

Na przykład w domyślnej grze błąd xml spowodowałby, że gra (często bezgłośnie) powróciłaby do już załadowanej wartości domyślnej dla tego ustawienia. Gdy nadpiszesz ustawienia domyślne, nie ma żadnego zabezpieczenia ani siatki bezpieczeństwa. Wartość (lub typ owocu, typ wypełnienia itp.) może w ogóle się nie załadować. Pamiętaj o tym.

Obecnie obsługiwane:
maps_fillTypes.xml (konfiguracja typu wypełnienia)
maps_fruitTypes.xml (konfiguracja typu owocu)

Aktywacja jest tak prosta, jak skopiowanie pliku(ów) konfiguracji xml z folderu instalacyjnego gry do mapy, a następnie użycie klucza thDefaultTypes w pliku map.xml. Przykłady znajdują się w folderze sdk tego moda.

Przykłady:
<nazwa pliku owocowego=”ścieżka/do/maps_fruitTypes.xml” thDefaultTypes=”true”/>
<fillTypes filename=”ścieżka/do/maps_fillTypes.xml” thDefaultTypes=”true”/>

Ponadto, a to jest tylko zwykły proces ładowania, gdy określisz zewnętrzną nazwę pliku (np. maps_fruitTypes.xml lub maps_fillTypes.xml”), musisz również skopiować wszystkie powiązane informacje z pliku map.xml do określonego pliku. Gra domyślnie ładuje się albo z określonego pliku -lub- z pliku map.xml, a nie z obu.

Na przykład wszystko w sekcji <fruitTypes> (oprócz wskaźnika nazwy pliku i klucza thDefaultTypes) musiałoby zostać skopiowane do osadzonego w mapie pliku maps_fruitTypes.xml. Ponadto rzeczy normalnie znajdujące się w maps_fruitTypes.xml, takie jak <fruitTypeCategories>, również musiałyby zostać skopiowane z pliku map.xml do pliku maps_fruitTypes.xml.

Na koniec, stała $data filename nadal działa, o ile wiem. Nie musisz kopiować wszystkich plików foliage i textures ani niczego takiego. Wystarczy główny plik xml konfiguracji i przejdź dalej.

Uwaga: To również rozwiązuje obecny problem podwójnej rejestracji typu owocu podczas próby zmiany wartości typu waniliowego owocu/wypełnienia. Podwójne rejestracje pokażą ostrzeżenie i spróbują dokonać samokorygowania, jeśli ten mod jest włączony. NIE musisz edytować mapy, aby uzyskać tę funkcjonalność. Jest ona włączana po prostu przez aktywację moda.

Autor:
ThundRFS





Do czego służą te FS25 Mod | FS22 Mod:

Wszystkie mody FS25 / mody FS22 są darmowymi plikami gry i działają jako dodatki do gry Farming Simulator 25 / Farming Simulator 22. Chętnie dzielimy się z wami najnowszymi i przetestowanymi modami do Farming Simulator 25 / Farming Simulator 22 każdego dnia. Jeśli spodobał Ci się ten mod, prosimy o komentarz poniżej.



Best FS25 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!