Dodatek FS22 CVT v1.2.9.0

FS22 Inne

Dodatek FS22 CVT v1.2.9.0


Ten skrypt dodaje do wszystkich pojazdów z bezstopniową skrzynią biegów oryginalną skrzynię biegów CVT lub skrzynię biegów hydrostatyczną.

Dziennik zmian 1.2.9.0
– Naprawiono rozgrzewkę ładowarki kołowej.
– usunięto polecenie konsoli dev dla tabeli zagrożeń.
– Samochody i ciężarówki są konfigurowalne.
– Naprawiono problem z hamulcem ręcznym w nowoczesnej konfiguracji dla AD i CP.
– Zmniejszono spadek obrotów podczas ponownego przyspieszania z użyciem przepustnicy.

Można to skonfigurować w sklepie. Można również wybrać pomiędzy klasycznym
lub współczesna odmiana.
– Realistycznie rzecz biorąc, dobiera się go zawsze w zależności od pojazdu.

Ważny:
Najpierw należy przypisać powiązania klawiszy dla dodatku CVT.
Wszystkie ustawienia w LS powinny być ustawione na ręczne.
Manualna zmiana biegów i sprzęgło.
Nie mogą być aktywne żadne systemy sterowania automatycznego.
Jeśli chcesz jeździć realistycznie, to i tak to zrobisz.
Dodatek CVT powinien być aktywnie używany, a nie tylko jako mod „działający w tle” (dostosowany do konkretnej aplikacji)
Wartość XML pojazdu „rotInertia” (koło zamachowe) nie może być określona lub musi być precyzyjnie skoordynowana.
Przypominamy, że silniki muszą się najpierw rozgrzać.
W razie wątpliwości zapoznaj się z samouczkami.

Opcje ustawień:
Ogólne CVT:
– Można ustawić 4 rampy przyspieszenia.
– Można również ustawić rampy hamowania.
– Można aktywować tryb pedałowania TMS.
– Automatyczna blokada mechanizmu różnicowego może być aktywowana lub wstępnie wybrana. Wymaga to modu FS22_VehicleControlAddon lub FS22_EnhancedVehicle.
– Wydajna praca maszyny przy maksymalnej mocy.
– Aby móc uruchomić silnik, należy nacisnąć sprzęgło.

Klasyczna skrzynia biegów CVT:
– Tutaj można przesunąć 2 driving range'y.

Nowoczesna skrzynia biegów CVT:
– Przełożenia zmieniają się automatycznie.
– Hamulec postojowy zostanie aktywowany natychmiast po odejściu od fotela kierowcy. Wymagany jest FS22_VehicleControlAddon lub FS22_EnhancedVehicle.
– Koncepcja niskiej prędkości umożliwia jeszcze bardziej efektywną pracę.
– Wygodna obsługa dzięki mniejszej liczbie wymaganych parametrów ustawień.

Napęd hydrostatyczny i HST:
– Wybór pomiędzy dwoma podstawowymi wariantami odbywa się poprzez zamianę zakresów napędu.
– W tej konfiguracji pojedyncze rampy przyspieszenia są deklarowane jako poziomy prędkości.
– Oba typy napędu hydraulicznego można uruchomić za pomocą procentowego naciśnięcia pedału przyspieszenia.
W przypadku hydrostatu (starszej lub prostszej wersji) przepustnica ręczna musi być używana w celu A. osiągnięcia prędkości końcowej, B. zwiększenia wydajności pompy hydraulicznej, np. w celu zwiększenia prędkości i siły udźwigu ładowarki czołowej na placu lub ładowarki kołowej w celu osiągnięcia większej prędkości i siły udźwigu.
– W nowszej wersji jest to w dużej mierze regulowane automatycznie, ale przepustnica ręczna nadal może być używana do sprawniejszego wykonywania prac ładowaczem czołowym.
– Jeżeli FS22_VehicleControlAddon jest aktywny, w celu uruchomienia silnika należy zaciągnąć hamulec postojowy.

Ciepło, przegrzanie i zużycie:
– Silniki muszą najpierw rozgrzać się do wystarczającej temperatury, aby uniknąć zwiększonego zużycia pod obciążeniem.
– Niewłaściwe użytkowanie i nieprawidłowa regulacja podczas jazdy, zwłaszcza pod obciążeniem, mogą spowodować szybsze zużycie się skrzyni biegów.
– Jeżeli ciśnienie jest zbyt wysokie, przekładnia może się przegrzać, a w efekcie dojść do jej zużycia.
– Temperatury silnika są synchronizowane z FS22_DashboardLive tylko w trybie wieloosobowym!
DBL musi być aktywny co najmniej z .

Wpływ na funkcje i funkcje tworzące wpływ:

Efekt hamowania silnikiem:
– Jest obliczany dynamicznie przez różne czynniki. Między innymi, waga, prędkość, wiatr, nachylenie lub spadek odgrywają rolę, moc silnika (niestety nie pojemność skokowa), zakres prędkości obrotowej silnika i prędkość itp. odgrywają rolę.
Zależy to również od wybranej rampy przyspieszania.

Uruchamianie silnika:
W przypadku pojazdów z bezstopniową skrzynią biegów sprzęgło musi być wciśnięte, co jest również normalnym sprzęgłem. W konfiguracji hydrostatycznej, jeśli VCA jest aktywny, hamulec ręczny musi być zaciągnięty, aby uruchomić silnik.
Ponadto przepustnica ręczna nie może być podniesiona, lecz ustawiona w pozycji 0.

Zakresy jazdy:
Znajdują się tam 2 driving range'e, II. przeznaczony jest do jazdy po drogach, transportu i lekkich prac.
Etap I przeznaczony jest raczej do ciężkich prac polowych i ciężkiego transportu.
Tutaj maksymalna prędkość również ulega zmniejszeniu, a moment obrotowy zapewnia większą siłę ciągu, zwłaszcza przy ruszaniu.
Dla każdego poziomu należy przypisać funkcję przycisku.
Zakresy jazdy należy zmieniać, gdy maszyna jest nieruchoma, ponieważ może to również spowodować uszkodzenia. *Mała wskazówka: jeśli używasz przycisków zmiany biegów grupy do zmiany w górę/w dół, możesz użyć tych samych przycisków do zmiany prędkości.
Cechą szczególną konfiguracji „nowoczesnej” jest to, że pola golfowe są regulowane.

Rampy przyspieszenia:
Ponadto dostępna jest teraz rampa przyspieszania w 4 etapach, pomiędzy którymi można przełączać się za pomocą jednego przycisku.
Ma to wpływ na zachowanie się pojazdu podczas przyspieszania i zmniejszania prędkości jazdy.
Gładkie i z uczuciem lub z pełną mocą i szorstkie. Z ciężkimi narzędziami lub przyczepami,
może spowodować powstanie wysokiego ciśnienia w przekładni planetarnej i jej uszkodzenie!
W takim przypadku rampa przyspieszenia powinna być ustawiona na 3 lub mniej.
Poziom 4 jest bardziej odpowiedni do przebiegów pustych.
Do lekkich prac polowych można bez problemu ciągnąć na poziomie prędkości 1 na rampie przyspieszającej 4 – na przykład bronę talerzową, kultywator płaski.

Bardziej szczegółowe wyjaśnienia szczegółów można znaleźć w menu pomocy Escape oraz w Wiki na Github, a także w filmach instruktażowych.

Prawie wszystkie wartości i ustawienia można wykorzystać w FS22_DashboardLive.
Bardziej szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz na wiki na Github.

Zachęcamy do przesyłania pomysłów, opinii i raportów na Github: FS22_CVT_Addon.

Dziennik zmian 1.2.0.0 (w tym poprawka do wersji 1.0.0.1)
– zmieniono strukturę wersji z 1.0.0.x na 1.x.0.0, ponieważ drobne poprawki mogą się różnić między githubem a publiczną wersją.
– POPRAWKA: pojazdy z większymi silnikami nie mogły się rozgrzać i ostygnąć, gdy po prostu stały.
– CP i AD, AccRamp muszą zostać dostosowane przed rozpoczęciem pracy nad pomocnikiem.
– Dodano wartość DBL dla animacji przepustnicy ręcznej. Ta sama zasada, co dla sprzęgła.
– Dodano przesyłanie danych telemetrycznych. (Informacje w DC)

Dziennik zmian 1.0.0.1
– Uruchomienie silnika z konfiguracją NIE naprawiono
– AD/CP były zbyt często zamieniane
– Parametry DBL zostały dostosowane, patrz Wiki
– Łodzi na Hof-Bergmann nie dało się prowadzić.
– Taczka została wyłączona
– Krzywa prędkości dostosowana do nowoczesnej konfiguracji.
– Nowe konfiguracje sklepu dla kombajnów i pojazdów elektrycznych.
– Pedał sprzęgła można stosować jako pedał jazdy powolnej w kombajnach.
– Pojazdy z manualną skrzynią biegów można teraz całkowicie dezaktywować.
– Dzięki sprzęgłu CVT możesz teraz dłużej jechać z pełną prędkością.
– Sprzęgło nie wymaga już dodatkowego przycisku skrótu, można używać standardowego sprzęgła.
– Naprawiono problem zbyt szybkiego przegrzewania się młocarni w trybie HST.
– Ogrzewanie FS2 zmniejszone
– Zmniejszono obrażenia przy zmianie zasięgu jazdy, gdy opcja FS22_RealisticDamageSystem jest nieaktywna.
– Poprawiono teksty tłumaczeń
– Dodano język NL
– Funkcja pamięci została ponownie poprawiona, wszystkie konfiguracje powinny teraz ładować się prawidłowo.
– Naprawiono zamienione obszary jazdy z poprawki Github.
– Konfiguracje HST i Harvester nie nadpisują już redukcji prędkości CombineXP.
– Zaktualizowano menu Pomoc.
– Ręczną przepustnicę VCA można stosować tylko w HST 1. Nie należy jej jednak używać przy pełnym gazie, wystarczy ustawić ją na 99 procent! (W tym momencie interwencja w VCA jest trudna)
– Rampy można teraz kontrolować bezpośrednio, indywidualnie, np. dla VarioStick
– Zintegrowano większość niestandardowych kategorii sklepu. Jeżeli Twoja kategoria nie została rozpoznana, daj nam znać.
– Zgodność z DLC Göweil
– Dodano wartość sprzęgła dla DBL

Autor:
SbSh


Do czego służą te FS19 Mod | FS22 Mod:

Wszystkie mody FS19 / mody FS22 są darmowymi plikami gry i działają jako dodatki do gry Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22. Chętnie dzielimy się z wami najnowszymi i przetestowanymi modami do Farming Simulator 19 / Farming Simulator 22 każdego dnia. Jeśli spodobał Ci się ten mod, prosimy o komentarz poniżej.






Best FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!