Smar smarny FS22 v2.3.0.0
Smar smarny FS22 v2.3.0.0
Smar pomaga utrzymać wysoką wydajność części mechanicznych.
Dziennik zmian 2.3.0.0
– zmieniono jednostkę z kg na g
Dziennik zmian 2.2.0.0
– dodano ustawienia gry dotyczące aktywacji zużycia i skali użycia smaru
– dodano konfigurację dla AI Worker
– dodano możliwość zmiany skali zużycia dla pojedynczego pojazdu
– naprawiono problemy z uzupełnianiem
– naprawiono problemy z trybem wieloosobowym
– usunięto konfigurację Grease dla moda bez konfiguracji, ponieważ powodowała ona awarię gry podczas ładowania zapisanej gry bez tego moda
– naprawiono inne drobne problemy ze zgodnością modów
Dziennik zmian 2.1.0.0
– dodano nowe beczki SKF: LAGT LGMT LAGG o pojemności 18, 50 i 150 kg
– zwiększenie wsparcia i kompatybilności dla pojazdów
– dodano nową konfigurację w sklepie, aby dodać SKF Lincoln
Jeśli będziesz regularnie stosować smar, zużycie będzie mniejsze, a żywotność moda dłuższa; w przeciwnym razie zużycie i żywotność moda pogorszą się szybciej.
Ten pakiet dodaje funkcję zarządzania smarem i jest dodawany automatycznie do wszystkich obsługiwanych pojazdów z domyślnymi wartościami smarowania. Można też dodać konkretną wartość smarowania dla każdego moda, dodając określone wartości.
Konfiguracje:
– Ilość zużywanego środka na każdy punkt smarowania (domyślnie jeden gram)
– Sekundy odstępu smarowania podczas użytkowania pojazdu (domyślnie 30 sekund)
– Identyfikacja narzędzia pojazdu (domyślnie fałsz)
– Punkty smarowania do podstawowego użytkowania pojazdu
– Punkty smarowania smarem dla trybu pracy pojazdu
– Opcjonalny i zmienny dźwięk zużycia hydraulicznego, gdy używany jest mod i brakuje smaru
Pakiet zawiera:
– Dodano smar do pojazdów
– Dodano nowy HUD pokazujący poziom napełnienia smarem
– Dodano konfigurację w sklepie umożliwiającą dodawanie i pozycjonowanie SKF Lincoln w modzie
– Dodano animację smaru SKF Lincoln podczas pracy i animację poziomu napełnienia
– Dodano nową paletę i beczki ze smarem smarującym do uzupełniania modów
– Dodano przyczepę Fliegl ASW 271 z gry edytowanej pod kątem pracy ze smarem
– Dodano nowe pakiety sklepu: „Smar smarny” tutaj znajdziesz wszystkie mody, które działają ze specyficznymi wartościami smaru smarnego
– Ilość użytego smaru obliczana jest na podstawie ustawień i momentu użycia moda.
– Współczynnik żywotności i zużycia modułu zmienia się w zależności od tego, czy jest stosowany smar czy nie.
Palety i beczki ze smarem:
– LGMT + LAGG 18 zawiera 18 kg smaru plastycznego i cena wynosi 150$
– LGMT + LAGG 50 zawiera 50 kg smaru plastycznego i cena wynosi 450$
– LGMT + LAGG 180 zawiera 180 kg smaru plastycznego i jego cena wynosi 1.500 $
– LAGT + LGMT + LAGG 18 zawiera 18 kg smaru plastycznego i cena wynosi 150$
– LAGT + LGMT + LAGG 50 zawiera 50 kg smaru plastycznego i cena wynosi 450$
– LAGT + LGMT + LAGG 180 zawiera 180 kg smaru plastycznego i cena wynosi 1.500 $
– LGMT 18 zawiera 18 kg smaru plastycznego i jego cena wynosi 150 USD
– LGMT 50 zawiera 50 kg smaru plastycznego i jego cena wynosi 450 dolarów
– LGMT 180 zawiera 180 kg smaru plastycznego i jego cena wynosi 1.500 USD
– Jedna beczka zawiera 180 kg smaru, a jej cena wynosi 1.500 dolarów
– Dwie beczki zawierają 360 kg smaru, a cena wynosi 3.000 dolarów
INSTRUKCJA TYLKO DLA BECZEK Z WĘŻEM (Zrzut ekranu 3)
1. Umieść zbiornik pojazdu jak najbliżej węża
2. Nie opuszczając pojazdu, podłącz wąż beczki ze smarem
3. Włączyć pompę beczki ze smarem
4. Rozpocznij napełnianie zbiornika SKF Lincoln w pojeździe
5. Po zakończeniu tankowania odłącz wąż od beczki ze smarem
OSTRZEŻENIA:
– W przypadku beczek z wężem można napełniać beczkę SKF Lincoln TYLKO wtedy, gdy wąż jest podłączony do beczki SKF Lincoln. (Zrzut ekranu 3)
– Mod można uzupełnić smarem tylko wtedy, gdy mod zużyje więcej niż 50% smaru.
– Przed użyciem maszyny zawsze sprawdź, czy w zbiorniku znajduje się smar.
– Stosowanie smaru smarnego zostaje przerwane, gdy opcja „Pomocnicze uzupełnienie – Smar” została aktywowana za pomocą „Kup” i w związku z tym konieczność uzupełniania jest również wyłączona
PAMIĘTAJ: aby dostosować użycie smaru, musisz dodać ustawienia w swoich modach. Na koniec dodaj zależność w pliku modDesc.
Autor:DD ModPassion