FS22 Limit Break v1.0.1.0
FS22 Limit Break v1.0.1.0
Wersja 1.0.1.0
Poprawka: Kiedy to pisałem, zapomniałem, że limit owoców/stanów jest w rzeczywistości częścią większego zestawu instrukcji w stylu „aktualizacji mapy”. Ten mod nie jest wymagany do tej części. Część, którą ten skrypt odblokowuje, to posiadanie większej liczby warstw typu gruntu (tj. stubble_tillage, plowed, cultivated, harvest ready itd.), a także większej liczby tekstur gruntu typu chopper (tj. chopper_straw, chopper_maize). Są one, o ile wiem, domyślnie zakodowane w grze. Dzięki temu możesz mieć ich tyle, ile może obsłużyć densityMap_ground.gdm twojej mapy.
Prosty mod, którego celem jest zwiększenie niektórych limitów używanych przez grę
Zwiększa limit fillType do 1023
Umożliwia dodanie większej ilości tekstur podłoża do gry
Umożliwia dodanie do gry większej ilości tekstur helikoptera
Dodanie większej ilości tekstur ziemi/choppera wymaga przygotowania mapy. Nie znam na razie sposobu na obejście tego. Dzięki temu możesz mieć tyle tekstur, ile chcesz, o ile dasz swojemu plikowi densityMap_ground.gdm wystarczająco dużo kanałów.
Więcej limitów zostanie wprowadzonych na żądanie.
Autor:ThundRFS