FS22 Produkcja makaronu v1.0.0.1
FS22 Produkcja makaronu v1.0.0.1
Produkcja makaronu do symulatora rolnictwa.
Dziennik zmian 1.0.0.1:
– Palety można teraz podnosić ręcznie
– Zaktualizowana ikona stacji sprzedaży
– Zaktualizowana ikona modu
– Dodano ruszt w produkcji wyzwalacza młyna zbożowego
– Nowa ikona sklepu dla wyzwalacza produkcji makaronu, wyzwalacza młyna zbożowego i stacji sprzedaży
Mod zawiera 4 budynki i punkt sprzedaży:
– Budynek do produkcji makaronu (Koszt: 90 000 USD)
– Uruchomienie produkcji makaronu (Koszt: 20 000 USD)
– Młyn zbożowy (Koszt: 96 000 USD)
– Spust młyna zbożowego (Koszt: 20 000 USD)
Wyzwalacze produkcji mają być umieszczane w pobliżu ozdobnych budynków na mapie, aby „zamienić” je w produkcje.
Młyn służy do produkcji mąki kukurydzianej i mąki sojowej.
Produkcja makaronów:
Nakłady: mąka, woda.
Wyjście: Suszony makaron.
wejścia: Mąka, Jajka.
Wyjście: Świeży makaron.
wejścia: Mąka, Ziemniaki.
Wyjście: Makaron Ziemniaczany.
wejścia: mąka kukurydziana, woda.
Wyjście: Makaron kukurydziany.
surowce: mąka sojowa, woda.
Wyjście: Spaghetti sojowe.
Młyn zbożowy:
Wejście: kukurydza.
Wyjście: mąka kukurydziana.
Wejście: soja.
Wyjście: mąka sojowa.
Mod zawiera także umieszczalny punkt sprzedaży (koszt: 5000 dolarów), w którym można sprzedawać produkty do produkcji makaronu.
Autor:Piersi