Ulepszone wozy paszowe FS22 v1.0.1.0
Ulepszone wozy paszowe FS22 v1.0.1.0
Skrypt ten dodaje czas mieszania dla wszystkich wozów paszowych.
Dziennik zmian 1.0.1.0:
— Naprawiono następujący błąd: „Błąd: addDensityMapHeightType: zarejestrowano już maksymalną liczbę typów wysokości”.
– Drobne zmiany w scenariuszu
– Naprawiono dodatek do zbioru słomy. Bele słomy nie stają się już pelletem ze słomy w wozie paszowym
– Nowa tekstura Fillplane dla niedokończonej całkowitej zmieszanej racji żywnościowej ze słomą (patrz zdjęcia)
Dzięki temu skryptowi każdy wóz paszowy potrzebuje teraz 2 minut i 10 sekund na wymieszanie całej zmieszanej racji, gdy tylko proporcje mieszania będą prawidłowe.
Aby to zrobić, oczywiście należy go włączyć. Jeżeli czas mieszania trwa i w tym czasie go wypełnisz, czas mieszania zostanie zresetowany do początku.
Dopóki proporcje mieszania są nieprawidłowe lub czas mieszania nie upłynął do końca, w wozie paszowym znajduje się pasza. Można to także podawać, ale jest to mniej skuteczne niż całkowita mieszana racja pokarmowa.
Należy teraz włączyć także wóz paszowy, aby bele się rozpuściły.
Ten mod jest kompatybilny z modem kukurydza plus, został on szczegółowo przetestowany.
Jeśli bawisz się modą kukurydza plus, niedokończona całkowita zmieszana racja pokarmowa jest akceptowana jako pokarm wilgotny w korycie stajni. Jeśli grasz bez moda Kukurydza Plus, zostanie ona zaakceptowana jako trawa.
Nowość dla modderów:
Możesz teraz dezaktywować skrypt dla swojego wozu paszowego, jeśli z jakiegokolwiek powodu jest to konieczne.
Wszystko, co musisz zrobić, to wpisać następujący wiersz w pliku Vehicle.xml:
< enhancedMixerWagon mixingTime="0"/ >
Musisz usunąć spacje po
" < " and before " > "
Ustawia to wymagany czas mieszania dla tego wozu paszowego na 0. Oczywiście można tam również ustawić czas potrzebny do mieszania. Czas musi być w sekundach!
Autor:Ifko[nator]