Smar FS22 v2.1.0.0
Smar FS22 v2.1.0.0
Smar plastyczny pomaga utrzymać wysoką wydajność części mechanicznych.
Dziennik zmian 2.1.0.0
– Dodano nowe beczki SKF: LAGT LGMT LAGG o pojemnościach 18, 50 i 150 kg
– Zwiększ wsparcie i kompatybilność pojazdów
– Dodano nową konfigurację w sklepie w celu dodania SKF Lincoln
Jeśli sprawdzisz, czy stale używasz smaru, zużycie będzie mniejsze, a żywotność modu będzie większa, w przeciwnym razie zużycie i żywotność modu pogorszą się szybciej.
Ten pakiet dodaje zarządzanie smarem i jest on dodawany automatycznie we wszystkich obsługiwanych pojazdach z domyślnymi wartościami smarowania lub możesz dodać konkretną wartość smarowania dla każdego moda, dodając określone wartości.
Konfiguracje:
– Ilość zużycia na każdy punkt smarowania (domyślnie jest to jeden gram)
– Sekundy przerwy na smarowanie, gdy pojazd jest używany (domyślnie jest to 30 sekund)
– Identyfikacja narzędzia pojazdu (wartość domyślna to fałsz)
– Nasmarować punkty smarowania przy podstawowym użytkowaniu pojazdu
– Nasmarować punkty smarowania odpowiednio do trybu pracy pojazdu
– Opcjonalny i zmienny dźwięk zużycia hydraulicznego w przypadku użycia modu i braku smaru
Pakiet ten obejmuje:
– Dodano smar plastyczny do pojazdów
– Dodano nowy HUD, który pokazuje poziom napełnienia smarem
– Dodano konfigurację w sklepie w celu dodania i ustawienia SKF Lincoln w modzie
– Dodano SKF Lincoln ze smarem plastycznym animowanym podczas pracy i animowanym poziomem napełnienia
– Dodano nową paletę i beczki ze smarem do uzupełniania modów
– Dodano zwiastun gry Fliegl ASW 271 przystosowany do pracy ze smarem plastycznym
– Dodano nowe pakiety sklepu: „Smar” tutaj możesz znaleźć wszystkie mody, które działają z określonymi wartościami smaru
– Zastosowany smar plastyczny jest obliczany na podstawie ustawień i czasu użycia modu
– Współczynnik trwałości i zużycia modu zmienia się w zależności od tego, czy używany jest smar plastyczny, czy też nie
Paleta i beczki ze smarem plastycznym:
– LGMT + LAGG 18 zawiera 18 kg smaru, a cena to 150 $
– LGMT + LAGG 50 zawiera 50 kg smaru, a cena wynosi 450 $
– LGMT + LAGG 180 zawiera 180 kg smaru, a cena wynosi 1.500 $
– LAGT + LGMT + LAGG 18 zawiera 18 kg smaru, a cena wynosi 150 $
– LAGT + LGMT + LAGG 50 zawiera 50 kg smaru, a cena wynosi 450 $
– LAGT + LGMT + LAGG 180 zawiera 180 kg smaru, a cena wynosi 1.500 $
– LGMT 18 zawiera 18 kg smaru, a cena wynosi 150 $
– LGMT 50 zawiera 50 kg smaru, a cena wynosi 450 $
– LGMT 180 zawiera 180 kg smaru, a cena wynosi 1.500 $
– Jedna beczka zawiera 180 kg smaru, a cena wynosi 1.500 $
– Dwie beczki zawierają 360 kg smaru, a cena wynosi 3.000 $
INSTRUKCJE TYLKO DLA BELEK Z WĘŻEM (zrzut ekranu 3)
1. Umieścić zbiornik pojazdu jak najbliżej węża
2. Nie wysiadając z pojazdu, podłącz wąż beczki ze smarem
3. Włączyć pompę beczki ze smarem
4. Rozpocznij napełnianie zbiornika SKF Lincoln w pojeździe
5. Po zakończeniu tankowania odłączyć wąż od beczki ze smarem
OSTRZEŻENIA:
– W przypadku beczek z wężem można napełniać SKF Lincoln TYLKO wtedy, gdy wąż jest podłączony do SKF Lincoln. (Zrzut ekranu 3)
– Możesz uzupełnić mod smarem tylko wtedy, gdy mod zużył więcej niż 50% smaru
– Przed użyciem zawsze sprawdź, czy w zbiorniku maszyny znajduje się smar
– Stosowanie smaru zostaje przerwane, gdy opcja „Uzupełnij pomocnika – paliwo” została aktywowana za pomocą „Kup”, a tym samym wyłączona jest również konieczność uzupełniania
PAMIĘTAJ: aby dostosować użycie smaru, musisz dodać ustawienia w swoich modach. Na koniec dodaj zależność w pliku modDesc.
Autor:DD ModPassion