FS22 Ukrywanie obiektów mapy v1.0.2.0
FS22 Ukrywanie obiektów mapy v1.0.2.0
Jeśli twórca map miał inne plany niż Ty, przestań wprowadzać poprawki bezpośrednio na mapie i ukryj to, co Ci przeszkadza.
Dziennik zmian w GitHubie
Wersja 1.0.2.0:
Naprawiono błąd w menu, który podczas zamykania wszystkich obiektów, w których usunięto tylko kolizje, był całkowicie ukryty aż do ponownego uruchomienia.
Dodano tłumaczenia CZ
Naprawiono bardzo duże grupy, aby je całkowicie ukryć (Landersum)
Naprawiono błędy ładowania przy niektórych zmianach map
Ten mod jest oparty na modzie LS19 z Royal Modding i przeniesiony do LS22.
Jeszcze raz dziękuję za wspaniały mod w LS19 i za pozwolenie na wprowadzenie go do 22.
Obiekty mapy, takie jak budynki, bariery ochronne, płoty i wiele innych, można ukryć.
W oknie dialogowym przywracania można później przywrócić jedynie ukryte obiekty.
Jest to zapisywane w zapisie gry i pozostaje trwale ukryte, dopóki mapa się nie zmieni.
Przedmioty do umieszczenia zostaną sprzedane zamiast je ukrywać. Aby to zrobić, musisz mieć pozwolenie.
Drzewa zostaną usunięte, zamiast je ukrywać.
Nie można było przywrócić sprzedanych lub usuniętych obiektów.
Ale bądź ostrożny!
Nie wszystkie typy obiektów i nie wszystkie obiekty można usunąć. (np. nie można było usunąć zaparkowanych samochodów)
Jeśli zmienisz hierarchię obiektów na mapie (np. poprzez zmiany w edytorze GIANTS), niektóre obiekty mogą pojawić się ponownie i trzeba będzie je ponownie usunąć.
Jeśli mapa modów nie jest poprawnie zbudowana, usunięcie niektórych drzew może spowodować powyższy problem.
Jeśli budynki nie są poprawnie zdefiniowane na mapie, może to prowadzić do zabawnych efektów.
Istnieje możliwość ukrycia granic mapy. Można wtedy popaść w nirwanę. Nie należy tego robić.
Achimobil