Linia produkcyjna FS22: zakład mięsny/dom projektowy/SalePoint v1.0.0.0
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2023/07/linia-produkcyjna-fs22-zaklad-miesny-dom-projektowy-salepoint-v1-0-0-0-1.jpg)
![FS22 Obiekty](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2021/11/fs22-thub.png)
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2023/07/linia-produkcyjna-fs22-zaklad-miesny-dom-projektowy-salepoint-v1-0-0-0-150x150.jpg)
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2023/07/linia-produkcyjna-fs22-zaklad-miesny-dom-projektowy-salepoint-v1-0-0-0-1-150x150.jpg)
![](https://farmingsimulator19mods.pl/wp-content/uploads/2023/07/linia-produkcyjna-fs22-zaklad-miesny-dom-projektowy-salepoint-v1-0-0-0-2-150x150.jpg)
Linia produkcyjna FS22: zakład mięsny/dom projektowy/SalePoint v1.0.0.0
Zakłady mięsne – przetwórstwo żywego inwentarza (krowy, świnie, owce, konie, kurczaki) na mięso, skóry, pierze, wełnę.
Produkcja odzieży i dodatków – spodnie, kurtki, swetry, buty, poduszki, paski, siodła.
Punkt sprzedaży odzieży i akcesoriów.
Aby zakład przetwórstwa mięsnego działał, potrzebujesz moda „FS22_A_ProductionRevamp”.
Do obróbki kurczaków potrzebna będzie dodatkowo przyczepa do transportu kurczaków (ok. „Przyczepy do transportu kurczaków”).
Rozpakuj archiwum „MKombinatDHouse.zip” do folderu z modami.
Svarog