FS22 Szklarnie (zmiana) v1.7.0.0
FS22 Szklarnie (zmiana) v1.7.0.0
Wersja 1.7.0.0
– naprawiono błąd wpisywania pustych palet, który powodował błąd w interfejsie dla nich;
– dodano kompost jako typ wypełnienia, aby uniknąć ostrzeżenia w dzienniku, chociaż musisz go wyprodukować z innego moda (lub z mojego nadchodzącego silosu fermentacyjnego), ponieważ nie można go kupić.
Są to realistyczne wersje szklarni na skalę przemysłową i średnią, również z dwoma otwartymi ogrodami, które teraz obok podstawowej sałaty, pomidora i truskawki produkują nowe uprawy, takie jak: melon, arbuz, kapusta, czerwona kapusta, czerwona sałata, zielona cebula, dynia, ogórek, młoda marchewka, kalafior, grzyb, bakłażan, chili i papryka.
Potrzebny mod Production Revamp.
Przepisy wykorzystują wodę i nasiona, a jeśli dodasz wapno, kompost i/lub obornik, nawóz stały, zrębki lub słomę i puste palety (ostatnią można kupić w sklepie lub wyprodukować w moim tartaku platyna; inne puste palety mogą praca) uzyskasz do 100% większą wydajność.
Receptury są takie same na wszystkich przedmiotach do umieszczania, ale tylko ten przemysłowy działa non stop; średnia szklarnia będzie działać przez cały rok, ale zależy od mocy słońca (noc wolna, kiedy jest bardzo słonecznie, produkcja będzie najlepsza); działki ogrodnicze przestaną działać w miesiącach zimowych, a cykle produkcyjne zostaną skrócone.
Będzie działać bez kompostu lub pustych palet (dostanie tylko kilka ostrzeżeń w dzienniku, a dopalacz z nich nie zostanie dodany).
Punkt sprzedaży nie jest potrzebny, będzie sprzedawany w tym samym miejscu co pomidory, sałata i truskawki na twojej mapie.
Aby uzyskać wsparcie, dodatkowe modyfikacje/edycje modów i miłą społeczność, dołącz do mojego Discorda (link w profilu).
Blacksheep Modding WES_Mods Jinkou89