FS22 Poślizg niszczy pola v1.0.0.3
FS22 Poślizg niszczy pola v1.0.0.3
Wersja dziennika zmian 1.0.0.3:
Dodano, że w ustawieniach gry można ustawić, czy ma być niszczona również krawędź pola, czy tylko obszary, na których faktycznie znajdują się pola uprawne
Naprawiono problemy z modem „UNIMOG U1200, U1400, U1600”.
Naprawiono błąd „ma nieznaną specjalizację”.
Gra nie ładuje się z naprawioną mapą Hof Bergmann Beta
Dodano, że w ustawieniach gry można ustawić, czy można zniszczyć każde pole, czy tylko własne pole
Naprawiono problem, przez który ziemia nie była niszczona podczas jazdy do tyłu
W rzeczywistości, gdy opony pojazdu obracają się na polu lub trawie, ziemia zaczyna się rozrywać. Dzięki temu modowi można to teraz symulować również w wirtualnym rolnictwie, tak że na przykład użytki zielone muszą być ponownie obsiane chwastownikiem, który ma siewnik, lub należy użyć odpowiednich opon w mokrych warunkach.
W ustawieniach gry można wybrać siłę zniszczenia, aby zawsze uzyskać optymalną ilość zniszczenia w każdej sytuacji lub podczas gry z modami wpływającymi na opony (np. REA Wheels).
Podobnie możesz ustawić, czy chcesz być ostrzegany migającym tekstem, gdy gleba jest niszczona.
Dostępne są następujące opcje:
Mały
Średni (zalecane)
Dużo
Nic
Kiedy ziemia jest zniszczona, status odpowiedniego pola zmienia się na „Uprawiane”. Jest to wizualnie reprezentowane przez teksturę kultywatora i cząsteczki za kołami.
W pliku registerSlipDestroysFields.lua dostępny jest samouczek dotyczący dostosowywania mocnych stron.
Pełna lokalna obsługa wielu graczy i serwerów dedykowanych
Lista zmian
Informacja: Jeśli sam edytowałeś mod, po aktualizacji będziesz musiał go edytować ponownie.
Wersja dziennika zmian 1.0.0.1:
Usunięto niechciany tekst debugowania, który pojawiał się przy dodatkowych kołach i poślizgu
Dodano cząsteczki, gdy koło obraca się z poślizgiem
Dodano możliwość ustawienia w ustawieniach gry, czy migający tekst wskazuje, kiedy gleba jest niszczona
Dodano powiadomienie, które pokazuje, kiedy ustawienia zostały zmienione
Naprawiono problemy z trybem wieloosobowym
Naprawiono problemy z serwerem dedykowanym
Naprawiono problemy z wyświetlaniem REA_gui
Naprawiono ogólne drobne problemy w połączeniu z REA-Mod
Wersja dziennika zmian 1.0.0.2:
Naprawiono problemy z serwerem dedykowanym (callstack Lua). Przepraszam!
Opis dostosowany
Dodano rosyjskie tłumaczenie
Naprawiono problemy powodujące zniszczenie podłoża poza polem
frvetz