FS22 Real Dirt Color v1.2.7.0
FS22 Real Dirt Color v1.2.7.0
Dziennik zmian 1.2.7.0:
Kolor błota może wykorzystywać wartość wilgotności pola moda „System błota”, aby zachować kolor błota, dopóki pola nie wyschną.
Dziennik zmian 1.0.0.1:
Naprawiono awarie spowodowane kodem wykrywania języka.
Dziennik zmian 1.0.0.2:
Naprawiono: Pojazdy, które wyłączały rzeczywisty kolor brudu, powodowały błąd.
Dziennik zmian 1.0.1.2:
Naprawiono: pliki tekstowe ReadMe uniemożliwiające korzystanie z modów na serwerach dedykowanych.
Dziennik zmian 1.2.5.0:
Naprawiono: Niezależne kolory kół działają teraz dla wszystkich klientów w trybie wieloosobowym.
Naprawiono: Kolory brudu pojazdów synchronizują się teraz dla wszystkich klientów podczas dołączania do gry w trybie wieloosobowym.
Uwaga: Oddzielny mod „Real Dirt Color Tracks” działa teraz z niezależnymi kolorami kół w trybie wieloosobowym.
Dziennik zmian 1.2.5.2:
Naprawiono: Błąd gry wieloosobowej podczas korzystania z pojazdów, które nie obsługują kolorów Real Dirt.
Real Dirt Color zmienia kolor brudu wszystkich pojazdów/narzędzi na otaczające środowisko.
10 wariantów kolorystycznych, w tym: brązowy brud, brązowe błoto, czerwony brud, czerwone błoto, trawa, plewy, obornik, gnojowica, wapno i śnieg.
Kolory są mieszane tam iz powrotem przy użyciu zmiennej prędkości.
2 tryby dostępne w pliku ustawień xml: „Tryb prosty” i „Tryb niezależnego koła”.
Regulowana prędkość zmiany koloru.
Zobacz pliki w „folderze modSettings” swojej gry, aby uzyskać opcje/informacje dotyczące modowania.
Całkowicie poprawione dla FS22.
ViperGTS96