Obiektowa pamięć masowa FS22 v1.2.0.0
Obiektowa pamięć masowa FS22 v1.2.0.0
Oryginalne rozwiązanie do przechowywania bel i palet z FS17 i FS19 powraca! Teraz dzięki dostępowi do globalnego menu (GUI) jeszcze łatwiej jest zobaczyć, jakie bele lub palety masz w magazynie.
Dziennik zmian 1.2.0.0:
Napraw konflikt z nową specjalizacją przechowywania obiektów dodaną w aktualizacji gry 1.9.0.0
Dodano tłumaczenia na język czeski (cz).
Dodano 1 nowy budynek, który można umieścić:
Bale Shelter: Trójstronna wiata z 4 konfigurowalnymi obszarami do przechowywania
Dziennik zmian 1.1.0.0:
Ulepszony komunikat ostrzegawczy wyświetlany podczas dostarczania beli, która nie pasuje do bieżącej konfiguracji obszaru składowania.
Dodano obsługę „Systemu półek” dla typów wypełnienia palet „MaizePlus” (w momencie wydania), gdy mod jest aktywny na mapie.
Dodano 3 nowe budynki, które można umieścić:
System małych półek: Półka o połowie długości z 3 konfigurowalnymi obszarami do przechowywania
Mały schowek na palety: stara szopa przekształcona w chłodnię z 3 konfigurowalnymi obszarami do przechowywania, z animowanym wentylatorem i dźwiękiem.
Magazyn palet: Duży magazyn z 8 konfigurowalnymi obszarami magazynowymi, animowanymi wentylatorami chłodzącymi i dźwiękami dla niektórych obszarów.
Dziennik zmian 1.0.1.0:
Napraw ostrzeżenie dziennika i brakujące tekstury węzłów widoczności dla bel „MaizePlus” i innych bel modów dodanych do listy bel bez udostępniania środowiska modów lub katalogu podstawowego.
Zawiera konfigurację rodzaju wypełnienia i rozmiaru beli (jeśli jest dostępna), umożliwiając użytkownikowi wybór tego, co ma być przechowywane w każdym budynku i eliminując potrzebę przechowywania poszczególnych artykułów dla każdego rodzaju wypełnienia lub rozmiaru beli.
Wszystkie przedmioty przechowywane przy użyciu tego systemu zostaną zwrócone użytkownikowi w stanie, w jakim zostały dostarczone, w tym między innymi pojemność, poziom napełnienia i kolor owijania beli.
Bele, które fermentują po dostarczeniu, będą nadal fermentować podczas przechowywania.
Ten globalny mod obejmuje również 7 budynków do przechowywania bel i palet oraz obsługę zewnętrznych modów, aby korzystać z jego funkcji bez konieczności stosowania indywidualnych skryptów i menu dla każdego modu.
Elementy umieszczalne w zestawie
Kryty stos bel:
– Cena: 1200 $
– Codzienne utrzymanie: 5 $
– Bele okrągłe: 125 cm > 180 cm
– Bele kwadratowe: 180 cm > 240 cm
– Typy napełnienia beli: Wszystkie typy napełnienia bel zarejestrowane jako część mapy i mieszczące się w powyższych zakresach wielkości mogą być przechowywane.
Stos małych krytych bel:
– Cena: 720 $
– Codzienne utrzymanie: 5 $
– Bele kwadratowe: 49 cm > 120 cm
– Typy napełnienia beli: Wszystkie typy napełnienia bel zarejestrowane jako część mapy i mieszczące się w powyższych zakresach wielkości mogą być przechowywane.
Schronienie dla bel:
– Cena: 12400 $
– Codzienne utrzymanie: 10 $
– Bele okrągłe: 125 cm > 238 cm
– Bele kwadratowe: 180 cm > 488 cm
– Typy napełnienia beli: Wszystkie typy napełnienia bel zarejestrowane jako część mapy i mieszczące się w powyższych zakresach wielkości mogą być przechowywane.
System półek:
– Cena: 4200 $
– Codzienne utrzymanie: 8 $
Typy wypełnienia palet: nasiona, karma dla świń, wapno, owies (pasza dla koni), pszenica (karma dla kurczaków), sól drogowa, nawóz, płynny nawóz, herbicyd, pasza mineralna, wełna, ziemniaki, trzcina cukrowa, topola, dodatek do kiszonki, zaprawianie nasion Płyn i LumiGEN
System małych półek:
– Cena: 2100 $
– Codzienne utrzymanie: 4 $
Typy wypełnienia palet: nasiona, karma dla świń, wapno, owies (pasza dla koni), pszenica (karma dla kurczaków), sól drogowa, nawóz, płynny nawóz, herbicyd, pasza mineralna, wełna, ziemniaki, trzcina cukrowa, topola, dodatek do kiszonki, zaprawianie nasion Płyn i LumiGEN
Mała szopa na palety:
– Cena: 19300 $
– Codzienne utrzymanie: 10 $
– Typy wypełnienia palet: Większość typów wypełnienia palet, jeśli są poprawnie zarejestrowane na mapie.
Magazyn palet:
– Cena: 94800 $
– Codzienne utrzymanie: 30 $
– Typy wypełnienia palet: Większość typów wypełnienia palet, jeśli są poprawnie zarejestrowane na mapie.
# Notatki, które można umieścić #
– Znaczniki obszaru odradzania można wyłączyć dla każdego z powyższych budynków indywidualnie, stając w obszarze odradzania, jeśli nie jest to wymagane.
– Wyzwalacze wejściowe można wyłączyć za pomocą graficznego interfejsu użytkownika, aby umożliwić łatwiejsze przemieszczanie bel po tarle lub w razie potrzeby.
– Niektóre budynki zawierają wybór koloru podczas umieszczania na ekranie budowy.
GtX