FS22 Elektrownia i szklarnia v1.1.0.0
FS22 Elektrownia i szklarnia v1.1.0.0
Tutaj udostępniam wam moją produkcję, którą zbudowałem w Blenderze i zdałem test dobrze, wszystko co jest zainstalowane działa jak należy.
Wersja 1.1.0.0
Aktualizacja produkcji elektrowni, teraz masz również możliwość ładowania swoich pojazdów elektrycznych w elektrowni, wystarczy, że wyprodukujesz prąd
ShapeWarning pozostaje, tyle że jest za duży, ostrzeżenie dla graczy Consolas, w które nie celuję
Szklarnia produkuje pomidory, sałatę i truskawki.
Do produkcji w szklarni potrzebne są: obornik, herbicydy, woda i nasiona.
Zbiornik na wodę: 200000L, obornik 240000L, herbicydy: 240000L, nasiona: 240000L.
Cena: 75015 €
Jest też elektrownia, która jest potrzebna do produkcji energii elektrycznej do obsługi szklarni.
Wymagane tutaj: Olej napędowy: 150000, Digistate:150000, Obornik: 150000, Kiszonka: 150000, Słoma: 150000, Zrębki: 150000, Obornik: 150000. ,
wszystkie nakłady są również indywidualnymi produkcjami do produkcji energii elektrycznej
Cena: 75015 €
Obie produkcje przynoszą też co miesiąc pieniądze, więc masz podwójną wygraną w tej sprawie.
Miłej zabawy z modem
Informacje w dzienniku
Ostrzeżenie: Kształt z „Kraftwerk” i GreenhouseBig, ponieważ kształt jest dość duży, ale tak działają duże mody. są gorsze
ten błąd mówi tylko, że jest za duży na konsole, co mnie w ogóle nie interesuje.
Giants Software Maddogs Design Blender