FS22 Mapa Altensteina v1.0.2.0
FS22 Mapa Altensteina v1.0.2.0
Witamy w Altenstein, małej społeczności gdzieś w Górnej Bawarii, gdzie czas jakby się zatrzymał.
Poprawki błędów w wersji 1.0.2
– W szklarni tylko jeden znacznik wody został wymieniony na ogólny spust rozładunku –> znacznik i trochę przesunięty
– Wyzwalacz gracza w szklarni za niski –> usunięto "wiązanie z ziemią".
– podczas odradzania się w szklarni utknąłeś w szklanej ścianie –> naprawiono błędny wpis ścieżki w xml
– ponownie „posadził” latające drzewo za gnojowiskiem –> grawitacja została przywrócona
– ponownie powiesiłem pływającą skrzynkę kwiatową w wejściu do Kramerwirt –> to była magia…..
– Naprawiono błędy tekstur w 2 punktach rozładunku -> Zmieniono tekstury
– Plakat reklamowy na zagrodzie dla owiec był przekrzywiony –> ponownie przykręcony
– Przesunięto punkt odradzania w magazynie owoców ziemi –> nie jesteś już „wsysany” przez lej
– Warsztat rolniczy, umieść znacznik we właściwym miejscu –> naprawy są teraz możliwe w warsztacie i przed warsztatem
– silosy były "nieszczelne" z boku –> naprawione błędy ortograficzne tipColli
– niektóre pliki audio były zbyt głośne lub zbyt ciche w porównaniu –> głośność została nieco zmieniona
– odkryto małe, łyse plamy na mapie –> dostosowano przyrodę i dekoracje
– niektóre pojazdy AI są zbyt szybkie –> rozłożone kary, dlatego prędkość wynosi teraz max. 50km/h dla wszystkich
– niektóre znaki drogowe nie były optymalne –> plac budowy trochę je zaimplementował
– krowy w oborze nadal nie chciały pić wody –> naprawione
– granice mapy na polu 30 były dla niektórych zbyt blisko pola –> naprawione
Nowy:
Obsługa klienta w zakresie wagi do pojazdów rolniczych jest wreszcie dostępna – pojazdy i przyczepy/sprzęt można teraz ważyć w handlu rolniczym
Ze względu na zmiany klimatu zainstalowano i animowano dodatkową klimatyzację
Ponadto otrzymaliśmy francuskie teksty do naszej mapy od belgijskiego członka społeczności Cyberbluebird.
Bardzo dziękujemy w imieniu społeczności francuskojęzycznej i naszego zespołu.
Nowe języki:
– Francuski (przez Cyberbluebird)
– polski (autor: Augustinus50 + GoogleTranslator)
– włoski (autor: Augustinus50 + GoogleTranslator)
– hiszpański (w planowaniu)
– węgierski (w planowaniu)
– bawarski (nie mam pojęcia, czy to możliwe, poszukajmy trochę) 😀
Znane błędy:
Nadal problemy z rysowaniem Edelweiss and Co. –> nasza kolej i otrzymaliśmy pomoc w poszukiwaniach
NIEZBĘDNY NOWY ZAPIS GRY
Wersja 1.0.1 Informacje:
Do chlewu można było wrzucać tylko bele słomy, żadna pojedyncza słoma nie jest stała
Pojazdy były bardzo blisko dealera po ustaleniu zakupu
Brakujące ikony sklepu w sklepie zostały naprawione
Naprawiono błąd Missing_storeItem
Usunięto lub przeniesiono mniejsze przedmioty dekoracyjne
Znane błędy:
– W grze nie można malować szarotki i innych kwiatów –> próbujemy dowiedzieć się dlaczego
Nowość na mapie:
– 2 nowe pojazdy AI
– W handlu rolnym jest teraz miejsce, gdzie można kupić płynne nawozy i herbicydy
– DLC Precision Farming zostało przetestowane i działa na mapie
Żadnego współczesnego stresu, wielkich maszyn, masztów telefonii komórkowej ani turbin wiatrowych, zamiast tego odpoczynek, śpiew ptaków i szemrzący strumyk. „Stare dobre czasy” jeszcze tu nie minęły !!
Wszędzie są bawarskie góry, a przyroda jest tu nadal w porządku. A przynajmniej tak się wydaje.
Czy możesz przywrócić do życia starą farmę swojego dziadka, a może nawet dużą?
Stać się producentami wielu różnych produktów? Czy potrafisz zaopiekować się wystarczającą liczbą zwierząt, aby rozpocząć te produkcje?
Podaruj sobie nowy początek w Altenstein i pozwól, aby czasy naszych dziadków i pradziadków ożyły ponownie.
Ta mała niemiecka mapa z pewnością przypadnie do gustu zwłaszcza fanom zabytkowych samochodów.
Zasadniczo mapa ma do zaoferowania:
– 1 dziedziniec z łąkami
– 30 pól do kupienia
– 4 obszary łąkowe
– 2 małe obszary leśne
– 3 dodatkowe pastwiska dla zwierząt do stajni
– BGA z 3 silosami napędowymi
– przepompownia wody
– Handel rolniczy nasionami, wapnem i nie tylko.
– Waga samochodowa rolnicza (jeszcze w budowie)
– Dealer pojazdów z warsztatem
– Stacja tankowania oleju napędowego, metanu i elektryczności
– Ruch drogowy (50 km/h) i pieszy splajny
– Splajny motyla, świetlika i kaczki (tylko z zalecanym modem „onCreate-extension”!!)
– Pięknie udekorowana mapa z własnymi dźwiękami
– Dekoracja zależna od pogody i pory roku
– dostępne wszystkie stare budynki z wersji LS17
– liczne punkty sprzedaży i produkcji
– specyficzne dla map produkcje i produkty przebudowy i wiele więcej.
Bardzo potrzebny mod: PRODUCTION REVAMP
Nasze polecane mody: ONCREATE EXTENSION PRECISION FARMING DLC
W skład gospodarstwa wchodzą: budynek mieszkalny, hala szachulcowa, wiaty, warsztat, studnia, hala towarów sypkich, stacja paliw, silos stodoła, silos na materiały sypkie, magazyn kul, płyta obornika, 2 silosy, szklarnie, mieszalnia pasz (wciąż pod budowlana) i sklep rolniczy.
Zwierzęta: krowy, świnie, owce, konie, kury, pszczoły, pies
Punkty sprzedaży: Schloss-Altenstein, wieża magazynowa, handel zrębkami drzewnymi, przechowalnia owoców ziemnych, dom prywatny.
Handel obornikiem, handel gnojowicą, obóz handlu bydłem, sklep na stacji benzynowej, stodoła, kruszarka do kamieni.
Supermarket, wiejski sklepik, Kramerwirt, pizzeria, sklep przy gospodarstwie rolnym.
Produkcje: przetwórstwo mleka, fabryka czekolady, olejarnia, młyn wodny, cukrownia, piekarnia.
Przędzalnia, stolarstwo, krawiectwo, fabryka musli, prasa do winogron, produkcja lodów
Winiarnia, gorzelnia, masarnia (w budowie).
Rozmiary pól:
Pole 1 : 0,348 ha Pole 11 : 0,307 ha Pole 21 : 0,354 ha
Pole 2 : 0,190 ha Pole 12 : 0,288 ha Pole 22 : 0,203 ha
Pole 3 : 0,636 ha Pole 13 : 0,645 ha Pole 23 : 0,411 ha
Pole 4 : 0,342 ha Pole 14 : 0,421 ha Pole 24 : 0,112 ha
Pole 5: 0,165 ha Pole 15: 0,256 ha Pole 25: 0,527 ha
Pole 6: 0,526 ha Pole 16: 0,359 ha Pole 26: 0,351 ha
Pole 7: 0,686 ha Pole 17: 0,412 ha Pole 27: 0,249 ha
Pole 8: 0,578 ha Pole 18: 0,125 ha Pole 28: 0,388 ha
Pole 9: 0,591 ha Pole 19: 0,155 ha Pole 29: 0,101 ha
Pole 10: 0,555 ha Pole 20: 0,247 ha Pole 30: 0,269 ha
Na mapie nie ma „misji na trawie” ani „wypustów AI” dla zjazdów. Również na jednym
Celowo zrobiliśmy to bez początkowej floty, którą i tak sprzedajesz ponownie.
Mała rekomendacja na natychmiastowy start: PAKIET SERII PORSCHE-DIESEL
A jeśli oczekujesz tekstur „HighResolution” od starego dobrego Altensteina, możesz użyć wszystkich starych.
Edytuj pliki tekstur (ponad 1 GB), a następnie zintegruj je dla nas z mapą.
Mapa nie może być przerabiana i/lub przesyłana ponownie bez pozwolenia. Części mapy są również zawsze własnością intelektualną twórcy i nie mogą być wykorzystywane bez zgody.
Udostępnianie linku do pobrania jest dozwolone, o ile używany jest link do oryginalnego linku FBM i nie odbywa się z nim handel.
The map is a conversion from the LS17/LS19. The original from the LS17 comes from REDKEINSTUS. With his approval, I brought the card into the LS19 as a beta version and now into the 22er. So once again a big thank you to REDKEINSTUS for releasing this unforgettable map. The following people contributed to the completion of the map this time: Conversion, design, etc. - Augustine50 Productions/products, markers, and much more. - BigDaddy 3D Artists, Maya-/Blender - TaZ-Modding, Pepperoni Test gaming, bug fix report - BLACKMOOSE, LeO modding A special thank you goes to the FBM-Landbauer for releasing many of his mods for installation into our map and recreating map-specific decorations to order. I would also like to thank Markus77 again for his very helpful LS-YT videos and of course the entire FBM team for their support and help. If I forgot someone so he is hereby greeted. Object Credits: - LS19+22 Deco Prefabs + Mods -- by Landbauer - LS19 SPAR supermarket -- by ???, original from CML - LS19 Eicher Schild Prefab -- by Skins and more - LS19 old diesel engine 0.9Beta -- by Der LS Farmer - LS17 Mini feed mixer -- by Kastor (thanks for the release) - LS15 decorative objects -- by Rosenthaler - LS15 butchery prefab -- by would-be farmer - LS13-22 decoration and objects -- by GIANTS