Pakiet energetyczny FS22 v1.0.1.0
Pakiet energetyczny FS22 v1.0.1.0
Pakiet energetyczny do wytwarzania energii: duży WindRad, BGA500, duży panel słoneczny.
Wersja 1.0.1
Rozszerzenie o magazyn energii
Magazyn automatycznie pobiera energię, która jest generowana przez BGA, turbiny wiatrowe, słoneczne lub inne generatory i nie jest wykorzystywana do produkcji (nadmiar mocy)
i w razie potrzeby zwalnia je ponownie (ustawienie: „dystrybucja” musi być ustawione)
Magazyn energii o pojemności 400 mWh
Cena: 910 000 €, przechowuje do 400 mWh energii
poprawki błędów
Energia – Pakiet do wytwarzania energii w szczególności do zasilania produkcji YouTube w energię
Pakiet ulepsza generatory energii w grze, umożliwiając im dostarczanie energii elektrycznej do własnych produkcji.
np. w marszu NF lub we własnej i innych MAP-ach z własnym centrum dystrybucyjnym !!
BGA500:
wytwarza energię elektryczną z kiszonki, obornika, gnojowicy na potrzeby produkcji
Po prostu napełnij obornikiem, gnojowicą i/lub kiszonką i ustaw „Ładowanie elektryczne” na „dystrybucję” w przeglądzie produkcji w „Produktach wychodzących”, aby zasilić własną produkcję energią elektryczną
Panel słoneczny:
duży panel słoneczny wytwarza energię elektryczną do zasilania produkcji, a nie do zarabiania pieniędzy
Po prostu aktywuj „Słońce” i w przeglądzie produkcji w „Produktach wychodzących” ustaw „Ładowanie elektryczne” na „Dystrybucja”, aby zasilać własne produkcje energią elektryczną
Duże koło wiatrowe:
duży WindRad wytwarza prąd do zasilania produkcji, a nie do zarabiania pieniędzy
Po prostu aktywuj „Powietrze” iw przeglądzie produkcji w „Produktach wychodzących” ustaw „Ładunek elektryczny” na „Dystrybucja”, aby zaopatrywać własne produkcje w energię elektryczną.
Wobby / Giants