FS22 Lepsze kontrakty v1.2.6.0
FS22 Lepsze kontrakty v1.2.6.0
v1.2.6.0
dodaje stronę ustawień w menu głównym gry. W grach wieloosobowych jest to widoczne tylko dla administratorów
opcjonalne tryby „hard” i „discount” powinny teraz działać również w grach wieloosobowych
nr wyświetlacza udanych ofert pracy pod wizerunkiem rolnika na stronie umów (jeśli włączone są szczegóły BC)
wyświetl właściciela pola uprawnego w trybie przeglądu pola uprawnego mapy menu w grze
„Czy powinienem wziąć te trzy misje nawozowe, czy raczej umowę na zbiór ziemniaków o powierzchni 2,3 ha?” „Ile płynnego nawozu będę potrzebował do tej pracy?” Jeśli kiedykolwiek zadawałeś sobie takie pytania, ten mod pomoże znaleźć odpowiedzi. Ulepsza system kontraktów, zarówno w trybie dla pojedynczego gracza, jak i dla wielu graczy.
– Maksymalna liczba kontraktów i kwota generowana na cykl jest automatycznie dostosowywana do liczby pól na mapie.
– Możesz natychmiast wygenerować nowe umowy za pomocą przycisku „Nowe umowy” lub usunąć je wszystkie za pomocą przycisku „Wyczyść umowy”.
– Możesz sortować dostępne kontrakty według rodzaju i numeru pola, całkowitego zysku lub zysku na minutę, aby łatwiej znaleźć ten, którego szukasz.
– Możesz aktywować więcej niż trzy kontrakty jednocześnie.
– Mod dodaje nowe kombinacje pojazdów do kontraktów, do wyboru przez generator misji.
– Za pomocą przycisku „Szczegóły” można włączać/wyłączać wyświetlanie dodatkowych informacji o umowie. Podobnie jak szacunki kosztów wykorzystania materiałów jako nawozów, herbicydów lub nasion. W przypadku kontraktów na zbiory i belowanie pokazuje minimalną ilość do dostarczenia oraz ilość, którą możesz zatrzymać (i sprzedać). Na tej podstawie oblicza całkowitą wartość zysku dla kontraktu, tj. wynagrodzenie pomniejszone o koszty w przypadku kontraktów na nawożenie/opryskiwanie/wysiewanie oraz wynagrodzenie plus wartość zatrzymanych zbiorów w przypadku kontraktów na zbiór/belowanie. Oszacowuje nawet czas, jakiego prawdopodobnie będziesz potrzebować do całkowitego wykonania zadania, biorąc pod uwagę szybkość pracy i szerokość roboczą odpowiednich pojazdów/narzędzi leasingowanych, które są oferowane w ramach umowy.
Zastrzeżenie: Wszystkie wartości pokazane w widoku szczegółów są szacunkowe. Nie należy ich brać absolutnie, ale raczej jako wskazówkę, jakie umowy preferować między innymi.
Dziennik zmian v1.2.5.0:
– tryb trudny: aktywne kontrakty wygasają w połowie, kara za anulowanie
– tryb rabatowy: uzyskaj zniżkę na cenę pola, na podstawie liczby misji
– mniej ostrzeżeń o zaginionych pojazdach misji
Dziennik zmian v1.2.4.4:
– naprawiono przyciski filtrowania, aby pokazać inne typy misji, jeśli są dostępne
– naprawiono wyświetlanie "pozostałego czasu" dla kontraktów transportowych w grze wieloosobowej
– Kontrakty chwastów i nawozów można teraz konfigurować również dla lazyNPC
– kompatybilność z innymi modami kontraktowymi
Dziennik zmian v1.2.4.2:
– „leniwych NPC” (zostaw więcej pracy dla kontraktów) można włączyć/wyłączyć
– konfigurowalna maksymalna ilość aktywnych kontraktów (w modSettings/FS22_BetterContracts.xml)
– wskaźnik dla aktywnych kontraktów z wypożyczonym sprzętem
– przyciski wyczyść / nowe kontrakty w grach MP działają tylko dla użytkownika głównego
– rozpoznaj FS22_DynamicMissionVehicles
Dziennik zmian v1.2.4.0:
– Dodano (tymczasową) poprawkę dla „leniwych NPC”: zostaw więcej pracy na kontrakty
– Zezwalaj na (w przyszłości) inne rodzaje umów
– Naprawiono problemy z rozdzielczością ekranu
Dziennik zmian v1.2.3.0:
– Dodano funkcję filtrowania wyświetlania dla listy kontraktów
Dziennik zmian v1.2.2.0:
– Skorygowane obliczanie wartości przechowywania / dostarczania dla kontraktów zbioru / belowania
– Dodano zapobieganie konfliktom z innymi modami
– Dodano obsługę FS22_SupplyTransportContracts, FS22_TransportMissions
Mmtrx