FS22 SimpleIC v0.9.0.2
FS22 SimpleIC v0.9.0.2
Dziennik zmian:
v0.9.0.2
naprawiono problem podczas zapisywania simpleIC_animations.lua (81) [problem #4]
v0.9.0.1
Pierwsze wydanie Github dla FS22
Dobrze znany SimpleIC, łatwe interaktywne sterowanie, Mod powraca! Wraz z pierwszym wydaniem w FS22 coś się zmieniło w wielkim stylu! Istnieją teraz różne tryby interakcji z TriggerPoints, te tryby można ustawić w Ingame-Settins-Menu FS w "SimpleIC". Możesz nie tylko wybrać sposób wyświetlania punktów wyzwalających (zawsze, nigdy, tylko po najechaniu na nie), ale także zmienić, czy chcesz kliknąć punkty wyzwalające, czy aktywować je, najeżdżając na nie. Metoda hover-timer jest przeznaczona głównie do korzystania z funkcji Headtracking bez użycia rąk.
Wszystkie dodatkowe funkcje, takie jak Attacher-Control, są wyłączone w pierwszej wersji FS22, na razie aktywne są tylko animacje i kulki narzędzi. Inne funkcje dodam z powrotem w późniejszym terminie, gdy baza będzie działać bez problemów.
Najważniejszą rzeczą:
Jak to przetestować i zagrać?
pobierz FS22_simpleIC.zip i dodaj do folderu mod
pobierz mod, który jest gotowy na SimpleIC lub edytuj go dla siebie (na razie nie ma przykładowego moda do FS22, ale dodam trochę później – XML jest taki sam jak w FS19, więc … możesz go użyć)
wejdź do gry i baw się dobrze
zgłoś błędy, jeśli je zauważysz, za pomocą Dziennika, Opisu lub Zdjęć
Co to jest:
Jest to nowe podejście do dobrze znanych interaktywnych skryptów sterujących w Farming Simulator. Został ustanowiony w FS19 jako dobrze znany i dobrze używany Mod, więc tutaj jest dla FS22. Na początku nie chciałem robić tego ponownie, ale nikt inny nie chciał tego robić, więc… zaczynamy. Mam nadzieję, że Ci się spodoba i docenisz to lol.
Jest to skrypt globalny, co oznacza, że nie trzeba go dodawać do każdego moda osobno, nie są konieczne żadne dodatkowe zmiany modDesc.xml, takie jak teksty l10n itp.
Oczywiście kody pojazdu i i3d nadal muszą być edytowane, skrypt nie może magicznie oddzielać drzwi i dodawać punktów wyzwalających. Ale jak tylko zostaną dodane potrzebne linie, IC będzie aktywny, o ile ten mod będzie aktywny.
oznacza to również, że ludzie, którzy nie lubią IC, nie muszą usuwać wszystkich modów pojazdów, po prostu nie aktywować tego modu.
oznacza to również, że istnieje tylko jedna wersja IC, a nie 50 różnych, które wchodzą ze sobą w konflikt
aktualizacje IC są globalne i można je używać we wszystkich modach
Jak dodać to do mojego moda:
Istnieje plik example.xml wyjaśniający wszystkie obecne możliwe wpisy XML i ich działanie. Jeśli nie jesteś nowy w modowaniu, to powinno wystarczyć, aby zacząć
Jeśli dobrze znasz modowanie, oto krótkie wyjaśnienie: (spójrz na link Deutz Agrostar powyżej, aby zobaczyć pełne wiersze XML)
outsideInteractionTrigger = playerTrigger, w którym gracz może otwierać drzwi i inne zewnętrzne rzeczy z zewnątrz
AnimationName = nazwa animacji drzwi
AnimationSpeed = szybkość animacji (oczywiście)
udostępniona animacja = jeszcze nie dodano
soundVolumeIncreasePercentage = o ile zwiększy się głośność dźwięku, jeśli te drzwi zostaną otwarte. Wartości zostaną zsumowane dla więcej niż jednych drzwi, maks. to outdoorSoundVolume
insideTrigger i outsideTrigger = "Punkty wyzwalania", np. transformGroups, które zaznaczają miejsce, w którym można kliknąć komponent IC
triggerPoint = nazwa index / i3dMapping dla transformGroup
triggerPointSize = rozmiar/promień wokół punktu wyzwalającego, w którym nadal rejestruje się jako kliknięty
mainly me, Modelleicher, working on this Big thanks to Wopster from whom I got permission to use the Ingame-Menu Code